Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål

Min pakke er afsendt, men ikke ankommet?

Du kan følge din pakke via Track & Trace-linket i din forsendelsesbekræftelse.

Vær opmærksom på, at der kan gå op til 48 timer, før scanninger og opdateringer bliver synlige på transportørens hjemmeside.

Hvis du ikke har modtaget din pakke 48 timer efter afsendelse, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice via telefonen på 93 10 42 41.

Læs mere om fragt & levering.

Hvordan anullere jeg min bestilling?

Hvis din ordre endnu ikke er blevet sendt fra vores lager, og du ønsker at annullere den, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 93 10 42 41.

Læs mere om fortrydelse & reklamation.

Jeg ønsker at retunere min vare, hvordan gør jeg det?

Nu kan du benytte vores returportal hvor du kan registrerer din retur, og modtage returlabel:
https://minlandbutik.floatanalytics.com

På returportalen har du mulighed for at modtage en returlabel for pakker der kan sendes med GLS op til 20kg imod et returgebyr på 49kr.

Læs mere om fortrydelse & reklamation.

Jeg bliver bedt om MitID ved betaling - hvad gør jeg?

Når du betaler med kort online, bliver du bedt om at bekræfte din betaling med MitID.

Du kan gennemføre verifikationen via MitID-appen på din smartphone eller ved at bruge en sms-kode sammen med din personlige kode. Som alternativ kan du betale med MobilePay.

Læs mere om betaling.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?

Kontaktoplysninger

Minlandbutik.dk

Virksomhedsoplysninger
22 Grader ApS
Skrosbjergvej 14
4682 Tureby
CVR: 39269473

Afhentning er ikke muligt.
Adressen er kun virksomhedsadresse.

Åbningstider kundeservice telefon
Man-torsdag 8-16
Fredag 8-15

Telefon: +45 93 10 42 41
Email: kundeservice@minlandbutik.dk
Alle henvendelser besvares indenfor 24 timer og ofte indenfor 2 timer i åbningstid